هیی(حاج فیروز)

؟!اینجا همه چی درهمه؟!



سایت عاشقانه ساکار


پسر کوچک به پدرش گفت : پدر دیروز سر چهارراه حاجی فیروز دیدم. بیچاره چه اداهایی از خودش در می آورد تا مردم به او پول بدهند ولی پدر ، من خیلی از او خوشم آمد ؛ نه به خاطر اینکه ادا در می آورد و می رقصید ، به خاطر اینکه چشم هایش خیلی شبیه تو بود …
از فردا مردم حاجی فیروز را با عینک دودی سر چهارراه می دیدند !گریه



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت7:09---1 مرداد 1393
قدیمی بود ولی بازم جا داره بگم:{ اوه خدای من اشک از چشمانم سرازیر شد}
پاسخ:هاها منم قديما گذاشته بودم!كوقت


alireza
ساعت16:12---23 خرداد 1393
اون پسر عممه منم که دارم فک میکنم کی اینو میخورم خخخخخخخخخخخ
واااااااااااااای عجب حالیی کردیما مجردی چهارنفری !!!!!

پاسخ:کوفتتون شه یه اسکایپ ساختم mozhi.mardaliبیا اونحا


alirezx
ساعت16:10---23 خرداد 1393
من و دو تا پسر عمما که یکیشون دیده میشه اون یکیم پسر عموم خیلی باحاله خخخخخخخخ
یادش بخیر سال پیش بود محرم باید باشه
پاسخ:همون ک روتو بود!؟


alireza
ساعت16:08---23 خرداد 1393
akso didi?
پاسخ:ن پ ندیدم دارم میگم!


alireza
ساعت16:07---23 خرداد 1393
vaaaaaaaaaaaaaaay chegad etefagaye bahali miyafte
پاسخ:چرا؟ اون عکسی ک فرستادی کی کی بود من فقط تورو شناختم! بعدددددددددش چن سال پیش بود؟


alireza
ساعت16:05---23 خرداد 1393
nemidoonam
پاسخ:علیییییییییییییییییییییی میریم خونه سمانه اینا
پاسخ:عصر....هورااااااااااااااااااااا


alireza
ساعت16:04---23 خرداد 1393


alireza
ساعت16:02---23 خرداد 1393


jera vali badan

baba injoori skhte harf zadan
پاسخ:اره ب سمانه قبلا گفته بودی یادم نبود!!!!!!!!!!!!!!! خب بریم کچا؟


alireza
ساعت15:59---23 خرداد 1393
skyp nemiyay?

پاسخ:نه باید با گوشی بیام جلو بابام نمیگیرم گوشیمو دستم تون یکیشم رمزشو یاد نی بعد تو بجز زهر مار فش دیگه ای بلد نیستی!؟


alireza
ساعت15:57---23 خرداد 1393
دیوووووووووووووووووووووووووووو وووووووووونههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه زهرررررررررررررماااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااار

پاسخ:عععععععععع زیر چشمم علف سبز شد انقدمنتظر موندم! خوبه که دیوونه ام خودتی


alireza
ساعت15:56---23 خرداد 1393
چی شد؟

پاسخ:25 دقیقه دیگه تتلو کلیپش میاد بیرون.... جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ


alireza
ساعت15:55---23 خرداد 1393
hg,,,,,,,,
پاسخ:علیییییییییییییییییییییییییی؟


اگه گفتی کیم جایزه داری؟!
ساعت17:11---22 خرداد 1393
ای بابا خانممم کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من میرم بیرونم بچها گیر دادن برم بعد اومدم ش میگیرم نخاستم حالا یه چیز ازت خاستما:
Dدوووووووووووووووو
پاسخ:روتو برم يني... تو دهات ما پسرا واس دخترا ميخرن ايش واقعا ك باي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
تاريخ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:,سـاعت 21:44 نويسنده mozhgan*
miss-o